کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316315 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

" گوگل استقلال خود را به پول عرب فروخته است"


يك كارشناس مسايل بين‌الملل با بيان اينكه گوگل استقلال علم خود را به پول عرب فروخته است، گفت: اقدام اخير گوگل در تاثیرپذيري از جهانی شدن كاپيتاليسم مطلق بوده و تنها به دنبال منافع مادي است و به نظر مي‌رسد که در اين راستا اگر می‌خواست می‌توانست از اعراب پول بيشتري دريافت كند.

به گزارش سافت گذر به نقل از ایسنا ؛ پيروز مجتهدزاده، استاد دانشگاه و کارشناس برجسته خلیج فارس درباره اقدام اخير سايت گوگل در تغيير عنوان خليج فارس گفت: با وجود ادعای نماینده گوگل در مصاحبه با رسانه‌اي در غیر سیاسی بودن آن تشکیلات، اقدام اخير گوگل كاملا سياسي است و نكته اساسي اين است كه اگر گوگل اقدام سياسي انجام نمي‌دهد، چرا با پول عرب دست به تغییر نام‌های جغرافیایی می‌زند که از دید علمی کاری کاملا خلاف اصول است.

وي ادامه داد: همچنين يكي از نكات اصلي درباره اقدام اخير گوگل اين است كه اگر اين تشكيلات فني و علمي است، چرا اينگونه اقدامات را انجام مي‌دهد و اگر سياسي است، چرا سیاسی بودنش را رسما اعلام نمي‌كند؟

بايد به اين نكته توجه كرد كه ايالات متحده آمريكا با همه تضادهايي كه با ايران دارد، اسم خليج فارس را تغيير نمي‌دهد؛ زيرا بر اين باور است كه اختلافات موجود سیاسی است و لاجرم موقت و در عالم موقت بودن‌ها نمی‌توان دست به اقدامات همیشگي زد و از آنجا که نام خلیج فارس یک نام تاریخی است با کیفیت تغییرناپذیر بودن جغرافیائی نمی‌شود احترام به علم فدای احساسات ارزان سیاسی شود.

مجتهدزاده با بيان اينكه تاريخ و جغرافيا همواره بر اصالت علمی نام خليج فارس مهر تایید و تاکید گذارده‌اند، اضافه كرد: حتي كشورهاي اتحاديه اروپا كه درباره موضوع هسته‌‌يي با ايران در تضاد و تنش هستند هيچ يك از آنها تلاش نمي‌كنند كه نام خليج فارس را عوض كنند، برهمين اساس اقدام گوگل را باید حرکتی ارزان و اقدامی خلاف اخلاق و اصول دانست.

وي خاطرنشان كرد: اگر گوگل ادعا دارد که اقدامش سیاسی نیست و جنبه علمی دارد لزوما باید به سازمان ملل رجوع كند و دریابد كه اين سازمان در نوبت‌هاي مختلف اعلام كرده است كه نام اين منطقه خليج فارس است و اسم ديگري به جای آن نمی‌نشیند. در واقع در اين باره تنها كاري كه گوگل مي‌توانست انجام دهد اين بود كه علاوه بر مراجعه به اسناد و مدارك به دانشنامه‌هاي بزرگ مانند بريتانيكا و غیره در اروپا و آمریکا مراجعه كند.

مجتهدزاده با اشاره به اعتراضات مردمي نسبت به اقدام اخير گوگل افزود: آنچه كه ايرانيان تاكنون عليه اين اقدام انجام داده‌اند، مثبت بوده و ايران در اين باره كوتاهي نكرده است. متاسفانه در سال‌هاي گذشته برخي از ايرانيان با گوگل وارد بحث شده و ايميل هايي مبني بر راي دادن در جهت تغيير يا حفظ نام خليج فارس با آن تشکیلات رد و بدل کردند که همین امر سبب تشویق گوگل شد تا خود را در مقام داور بین‌المللی مساله قرار دهد.

در نتیجه این تشویق‌ها بود که گوگل به خود اجازه داد تا بازار مکاره‌ای در رابطه با نامیدن خلیج فارس راه بیاندازد و یک فرد عرب را به کار گیرد و طرح‌های نظرسنجی حیرت انگیزی راه انداخت به این عنوان که همگان رای دهند. اگر رای به نام خلیج فارس بیشتر شد نام این دریا سر جای خود خواهد ماند و اگر رای به نام ساختگی برای خایج فارس بیشتر باشد آن نام تصویب خواهد شد. از همان طریق خلاف اخلاق به عده‌ای ایرانی که وارد این نمایش عوام فریبانه گوگل شدند تفهیم شد که اگر یک میلیون رای برای نام خلیج فارس جمع آوری کنند گوگل نام خلیج فارس را تایید خواهد کرد و این گونه زمینه را مهیا كرد كه کلاه دوخته شده را بر سر آن عده بنشاند.




اين کارشناس خلیج فارس در ادامه اظهاراتش افزود: در رای‌گیری‌های آن فرد عرب تا اين اواخر راي به خليج فارس سه‌چهارم و راي به خليج عربي یک چهارم بوده است، اما ناگهان با پول‌هاي تزريق‌شده توسط اعراب، اين راي‌ها تغيير پيدا كرد. از طرف دیگر آن عده ایرانی که مامور تهیه یک میلیون رای برای حفظ نام خلیج فارس شدند متنی را تهیه کردند در دفاع از فارسی بودن نام خلیج فارس که متاسفانه در آن جملاتی گنجانده شد ناشی از عقده‌های کهنه قاجاری – پهلوی که تغییر نام خلیج فارس را بطور غیر مستقیم ناشی از تغییر نام کشور ما از "فارس" به "ایران" قلمداد كردند.

ایرانیانی که متوجه این خطای بزرگ در کشاندن عقده‌های سیاسی داخلی به روابط خارجی شدند از تهیه کنندگان آن متن خواستند که جملات فاجعه آمیز یاد شده را از آن متن حذف نمایند تا میلیون‌ها ایرانی بتوانند امضای خود را پای آن بگذارند ولی خیره سری‌ها مانع از اصلاح آن متن شد و یک میلیون رای مورد شرط گوگل چون واقعیت نپذیرفت گوگل به خود اجازه چنین اقدام ننگینی را داد.

وي ادامه داد: توصيه من به ايرانيان اين است كه وارد اينگونه بازي‌هاي گوگل و شرکت‌های سود آور به بهای پشت پا زدن به اخلاق و اصول نشوند. در واقع نيت اصلي گوگل اين است كه نفس تغيير نام خليج فارس را در ميان ملل جهان جا بيندازد. از طرف دیگر حال که گوگل دست به این اقدام ناشایست زده است بهتر است که همان "عده" ایرانی که با گوگل وارد شرط رای یک میلیونی شدند دست از خیره سری بردارند و متن تهیه شده را از جملات ایران برباد دهنده تهی كنند و متنی کاملا ملی ایرانی را با منطق برنده استدلال های مستند آماده سازند و من اطمینان می‌دهم که میلیون ها ایرانی امضای محکم خود را بر پای چنان سندی شرافتمندانه خواهند گذارد و گوگل و دیگر دست‌اندرکاران توطئه تغییر نام خلیج فارس را شرمنده خواهند کرد.

اين كارشناس مسائل بين‌الملل، اضافه كرد: بايد با منطقی گویا و علمی به مبارزه با اقدام گوگل رفت، همانگونه كه در گذشته با موسسات و نهادهاي ديگر مانند دانشنامه کمبریج و نشنال ژئوگرافیک جهت تغيير نام خليج فارس برخورد شده، این بار نیز می‌توان نتایج درخشان حاصل كرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8980 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1391/02/18 تعداد مشاهده: 2253
سافت گذر
نظرات بینندگان

احسان 1391/02/19 17:49
گوگل گول خوردی از اعراب پول بردی گوگل گول خوردی به اعراب رو دادی
اشکان 1391/02/19 14:28
زده باد ایران
زنده باد خلیج فارس
و زنده باد ایرانی ، آریایی
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
کیوان 1391/02/19 13:16
متاسفم برای اون انسانهایی که ایرانی بودنشون رو از یاد بردنlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
مصطفی لک 1391/02/19 10:47
خلیج تاابد فارس
4power 1391/02/19 10:43
شما دوست عزیز که اینقدر از گوگل و عرب بدتون می آید . اگه می تونین و اینقدر قدرت دارین یه موتور جستجوی طراحی کنین که از گوگل سریعتر و قویتر باشه و در همه جا بنویسین " خلیج همیشگی فارس"

این یعنی قدرت و عظمت همیشگی ایرانlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
علی جمالی 1391/02/19 09:37
ببینید چه خلیج فارس چه خلیج عربی هیچ کدوم از کشور های اطرافش بیشتر از 5کیلومتر مرز آبی ندارن باقی دیگه جز آبهای آزاد حساب میشه از کجا معلوم شاید این بهانه ای باشه برای استفاده از موتور جستجوگر ملی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پیمان 1391/02/19 09:33
لطفا و خواهشا همه google chrome رو uninstall کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
fariad 1391/02/19 02:18
زنده باد ایران وایرانی وطن دوست زنده بادخلیج همیشه فارسlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مجید 1391/02/19 01:40
به نظر شماها فقط شعار میدین ، فقط برین ببین گردش مالی گوگل چقدره ، گوگل تحریم کنید ، کوچکترین خللی ایجاد نمیشه /
مجید 1391/02/19 01:40
به نظر شماها فقط شعار میدین ، فقط برین ببین گردش مالی گوگل چقدره ، گوگل تحریم کنید ، کوچکترین خللی ایجاد نمشه /
یک بنده خدا 1391/02/19 01:08
ببینم این میهن پرستان وقتی همین مسئولین کشور برای آثار ملی و تاریخی ارزش قائل نمی شوند کجا هستند تا یک بیگانه یک خلافی انجام می دهد سروکلهشان پیدا می شود وقتی دریاچه ارومیه که پارسال به آن وضع در آمده بود و همچنان ادامه داره این میهن پرستان کجا بودند یا وقتی می خواستند مجسمه آریوبرزن را پایین بکشند کجا بودند فکر می کنید شاخ و شونه کشیدند برای غرب و امریکا شد میهن پرستی در ضمن شما که این قدر ناراحت هستید از این کاری که گوگل کرده مگر گوگل را جاسوس و دشمن نمی دانید پس چرا این قدر این سایت برای شما مهم شده در ضمن در دنیای امروز این کارهای قرون وسطی که گوگل را تحریم کنیم معنی ندارد lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
سعید 1391/02/18 23:35
من دو هفته ای هست که دارم چک می کنم ببینم اسم خلیج فارس را تغییر می دن یا نه اما این تور نیست.این آدما می خوان بهونه ای داشته باشن تا گوگل رو ببندن. همین و بسlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
نوید 1391/02/18 22:51
گوگل باید از صفحه روزگار محو بشه. قبل که با بی شرمی تمام اختراعات دیگر شرکت ها رو میدزدید و تو آندروپید استفاده کرد برای بیشتر پول پارو کردن حالا کارش رسیده به دزدی اسم خلیج همیشه فارس و فروشش به دیگران واسه پول.
آخه پول پرستی تا کی؟
علی 1391/02/18 22:48
می دونستین که صاحب گوگل یه ایرانی هست؟ ولی از نوع وطن فروشش
تنها کاری که می تونیم بکنیم اینه که فعلا تحریمش کنیم تا ببینیم بعدا چی میشه
AFi 1391/02/18 20:12
خوب الان عربا پول دارن اسمشو عوض می کنند بعدا ما پولدار میشیم دوباره اسمشو عوض می کنیم. عربا عقب موندگی تمدن و تاریخشونو دارن با پول جبران می کنن.
این کارا رو هم برای سرگرم کردن ما دارن میکنند معلوم نیست بازم میخوان کجای دنیا یه غلطی بکنن.
گوگل و خودمون گندش کردیم حالا دم در آورده, ببینیم چه کار می تونه بکنه ، گیرم اسمشو عوض کرد ببینم میتونه جاشم عوض کنه
امير 1391/02/18 19:32
حاضرم همه ی منافع و مقام خودم رو نا دیده بگیرم و تا آخرین قطره خونم از وجب به وجب این آب و خاک دفاع کنم و اجازه ندم یک سری انسان های تازه به دوران رسیده به ناموس من چشم داشت داشته باشند؛ اگر سیاستمداران ما ضعف نداشتند هیچ وقت این آعراب و مابقی جرات همچین کاری رو نداشتند!
یدالله 1391/02/18 19:32
گوگل هر غلطی کنه خلیج فارس جلیج فارسه
ابوالقاسم ایمانی 1391/02/18 17:52
گوگولی...lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
امین 1391/02/18 17:11
لعنت به هرکی که اسم خلیج فارس رو عوض کنه
لعنت به هرکی که اسم خلیج فارس رو از نقشه پاک کنه
محمود 1391/02/18 16:40
گوگل عرب پرست
همین این پول دادن چی بشه به کجا میرسن دست بردارید از این نژاد پرستی